Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej
z działalności Rady Miejskiej w Miłosławiu w okresie międzysesyjnym
tj. od 13 sierpnia 21 sierpnia 2012 roku

21 sierpnia 2012 r. wspólne posiedzenie Komisji
Radni spotkali się przed sesją w celu poznania przyczyn zwołania sesji oraz zaopiniowania materiałów na sesję.

Do Biura Rady wpłynęły następujące pisma:
14 sierpnia 2012 r. wniosek Rady Sołeckiej w Kozubcu o postawienie świetlicy wiejskiej w Kozubcu, którą sołectwo proponuje zaadaptować w budynku mieszkalnym przeznaczonym na sprzedaż.
16 sierpnia 2012 r. wpłynęło pismo Nr WA - 0903/113/3/2012 Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu zawiadamiające o wszczęciu postępowania w odniesieniu do uchwały Nr XXII/117/12 Rady Miejskiej w Miłosławiu z dnia 13 sierpnia 2012 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na sfinansowanie deficytu z powodu naruszenia przepisów ustawy o finansach publicznych oraz niezgodności z uchwałą budżetową.
17 sierpnia 2012 r. wpłynął wniosek Burmistrza Gminy Miłosław o zwołanie sesji w trybie nadzwyczajnym.
20 sierpnia 2012 r. wpłynęło Zarządzenie Nr 22/2012 Burmistrza Gminy Miłosław z dnia 14 sierpnia 2012 roku w sprawie przedstawienia informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy wraz z informacją o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej oraz o przebiegu wykonania planów finansowych gminnych instytucji kultury za pierwsze półrocze 2012 roku.
                                      Przewodniczący Rady Miejskiej
        
                                           (-) inż. Jarosław Sobczak