Burmistrz Gminy Miłosław
ogłasza nabór
na stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami w Urzędzie Gminy Miłosław
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
3) wykształcenie wyższe o profilu: prawo, administracja, ekonomia, gospodarka nieruchomościami, gospodarka przestrzenna, ochrona środowiska itp.
4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
5) nieposzlakowana opinia
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o samorządzie gminnym, Prawo geodezyjne i kartograficzne, Kodeks postępowania administracyjnego oraz zagadnień ubezpieczenia społecznego rolników
2) umiejętność obsługi komputera
3) komunikatywność oraz dobra organizacja pracy
4) dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej na podobnym stanowisku, potwierdzone świadectwem pracy lub stosownym zaświadczeniem
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) prowadzenie spraw związanych z gospodarką nieruchomościami
2) prowadzenie spraw związanych z ochroną gruntów rolnych i leśnych
3) prowadzenie spraw związanych z nabywaniem nieruchomości niezbędnych do realizacji zadań Gminy oraz przeprowadzaniem przetargów w celu zbycia nieruchomości
4) prowadzenie postępowań w sprawie podziału i rozgraniczania nieruchomości
5) prowadzenie spraw wynikających z ustawy o zasadach przekazywania zakładowych budynków mieszkalnych przez przedsiębiorstwa państwowe,
6) prowadzenie spraw związanych ze zbyciem komunalnych lokali mieszkalnych i użytkowych
7) wydawanie informacji o przeznaczeniu nieruchomości
8) wydawanie zaświadczeń w trybie ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego
9) prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników
10) przyjmowanie zeznań świadków potwierdzających okresy pracy w indywidualnym gospodarstwie rolnym
4. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny
2) życiorys (CV) - z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej
3) kserokopie świadectw pracy (ewentualnie zaświadczenia), potwierdzające spełnienie wymagania, o którym mowa w pkt 2.4.
4) kwestionariusz osobowy
5) kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie (dyplom, świadectwo)
6) inne (dodatkowe) dokumenty dotyczące posiadanych kwalifikacji i umiejętności
7) oświadczenie o: obywatelstwie polskim, zdolności do czynności prawnych, niekaralności i nieposzlakowanej opinii
Wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny bądź życiorys) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami)”.
5. Termin i miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w Sekretariacie Urzędu (budynek A, I piętro, pokój nr 24) lub przesłać na adres: Urząd Gminy, ul. Wrzesińska 19, 62-320 Miłosław z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami” w terminie do dnia 12 września 2011 r. (do godz. 16.00).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
6. Informacje uzupełniające
Nabór przeprowadza się w 3 etapach:
1) analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze
2) pisemny test sprawdzający wiedzę z dziedzin określonych w pkt 2.1.
3) rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami, którzy uzyskają najlepsze wyniki z testu
Drugi i trzeci etap naboru odbędzie się dnia 20 września 2011 r., przy czym test pisemny zostanie przeprowadzony o godz. 9.00 w sali narad Urzędu Gminy, a rozmowy kwalifikacyjne rozpoczną się od godz. 12.00.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Miłosław oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej /www.miloslaw.bip.net.pl/.
Warunkiem przyjęcia do pracy będzie brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania ww. stanowiska.
Zawarcie umowy na czas nieokreślony będzie poprzedzone umową na czas określony.


Burmistrz
(-) mgr Zbigniew Skikiewicz