Miłosław, 19 listopada 2018 r.

Burmistrz Gminy Miłosław

ogłasza nabór

na stanowisko do spraw programów pomocowych

w Urzędzie Gminy Miłosław

ul. Wrzesińska 19, 62-320 Miłosław

 

1.      Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3) wykształcenie wyższe,

4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5) nieposzlakowana opinia.

2.      Wymagania dodatkowe:

1) znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego,

2) wiedza nt. źródeł finansowania i zasad ubiegania się o fundusze zewnętrzne,

3) umiejętność obsługi komputera i aplikacji biurowych,

4) komunikatywność oraz dobra organizacja pracy,

5) dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w jednostkach administracji samorządowej oraz praktyka w zakresie przygotowywania wniosków aplikacyjnych.

3.      Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) monitorowanie informacji w zakresie istniejących źródeł finansowania z funduszy Unii Europejskiej, programów rządowych i innych środkóworaz przygotowywanie propozycji dotyczących zadań Gminy kwalifikujących się do wsparcia w ramach ww. funduszy,

2) przygotowywanie w formie elektronicznej i papierowej wniosków aplikacyjnych o dotacje z funduszy UE oraz innych źródeł zewnętrznych,

3) przygotowywanie wniosków beneficjenta o płatność, sporządzanie sprawozdań oraz monitorowanie i ocena realizowanych projektów,

4) prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem planów i strategii niezbędnych dla pozyskiwania funduszy unijnych,

5) informowanie gminnych jednostek organizacyjnych o możliwościach pozyskania środków na zadania realizowane w ramach ich działalności,

6) przygotowywanie wniosków o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/krzewów z terenu nieruchomości stanowiących własność gminy, a także protokołów złomu, wywrotów oraz nasadzeń,

7) organizowanie i udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej ds. składników majątkowych Gminy (spis z natury),

8) obsługa programu komputerowego WIP (SYSTEM WINDYKACJI OPŁAT I PODATKÓW) w zakresie opłat za: zajęcie pasa drogowego, zatrzymania na przystankach, sprzedaż drewna,

9) obsługa programu komputerowego FAKTURA,

10) prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z realizacją zadań na zajmowanym stanowisku.

4.      Warunki pracy na stanowisku:

1) zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w pełnym wymiarze czasu pracy,

2) praca w pozycji siedzącej przy monitorze ekranowym, obsługa urządzeń technicznych (komputer, kserokopiarka, skaner),

3) pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony, z możliwością zatrudnienia w przyszłości na podstawie umowy na czas nieokreślony.

5.      Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W październiku 2018 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Miłosław wynosił ponad 6 %.

6.      Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,

2) krótki życiorys (CV) - z uwzględnieniem przebiegu nauki i kariery zawodowej,

3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

4) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (dyplom ukończenia studiów),

5) oświadczenia:

o obywatelstwie polskim, o zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

o tym, że kandydat  nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz o zapoznaniu z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych,

6) inne (dodatkowe) dokumenty dotyczące posiadanych kwalifikacji i umiejętności.

Klauzula informacyjna oraz wzory oświadczeń wymienionych w pkt 5 i kwestionariusz osobowy wymieniony w pkt 3 stanowią załączniki do ogłoszenia.

7.      Termin i miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne, opatrzone własnoręcznym podpisem, można składać osobiście w Sekretariacie Urzędu (budynek A, I piętro, pokój nr 24) lub przesłać na adres: Urząd Gminy, ul. Wrzesińska 19, 62-320 Miłosław z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. programów pomocowych” w terminie do dnia 30 listopada 2018 r. (do godz. 15.30).

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

8.      Informacje uzupełniające

Nabór przeprowadza się w 3 etapach:

1) analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze,

2) pisemny test sprawdzający wiedzę z dziedzin określonych w pkt 2.1,

3) rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami, którzy uzyskają najlepsze wyniki z testu.

W trakcie rozmowy przewidziana jest weryfikacja wiedzy i umiejętności określonych w pkt 2.2 i 2.3.

Drugi i trzeci etap naboru odbędzie się dnia 6 grudnia 2018 r. Test pisemny rozpocznie się o godz. 9.00 (miejsce - sala narad Urzędu Gminy), a po ustaleniu jego wyników zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne.

Informacja o wyniku naboruzostanie umieszczona na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Miłosław oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej /www.miloslaw.bip.net.pl/ w terminie do 12 grudnia 2018 r.

Warunkiem przyjęcia do pracy będzie brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania ww. stanowiska.

  

BURMISTRZ

(-) mgr Zbigniew Skikiewicz