UZYSKANIE NUMERU PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Gminy Miłosław, ul. Wrzesińska 19; Referat Infrastruktury, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, pokój 13 w budynku B Urzędu Gminy, tel. 61 438 37 29
Godziny otwarcia:
- poniedziałki 8.00 - 16.00
- od wtorku do piątku 7.00 - 15.00
WYMAGANE DOKUMENTY
- wniosek - druk dostępny w Referacie Infrastruktury, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, pokój 13 w budynku B Urzędu lub na stronie internetowej Urzędu
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
Informacja Urzędu Gminy (parter budynku A)
TERMIN REALIZACJI
Wydanie stosownego zawiadomienia nastąpi bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 30 dni od daty złożenia wniosku.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Zawiadomienie o nadaniu numeru porządkowego nieruchomości. Zawiadomienie można odebrać osobiście lub zostanie przesłane listem poleconym za potwierdzeniem odbioru.
OPŁATY
Brak.
TRYB ODWOŁAWCZY
Brak.
DODATKOWE INFORMACJE
Brak.
PODSTAWA PRAWNA
- ustawa z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 276 z późn. zm.)
- rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2012 r. poz. 125)
- ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1546 z późn. zm.)
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.)