UZYSKANIE NUMERU PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI

 

 

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY

Urząd Gminy Miłosław, ul. Wrzesińska 19; Referat Infrastruktury, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, pokój 13 w budynku B Urzędu Gminy, tel. 61 438 37 50

 

Godziny otwarcia:

- poniedziałki 8.00 - 16.00

- od wtorku do piątku 7.00 - 15.00

 

WYMAGANE DOKUMENTY

- wniosek - druk dostępny w Referacie Infrastruktury, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, pokój 13 w budynku B Urzędu lub na stronie internetowej Urzędu

 

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW

Informacja Urzędu Gminy (parter budynku A)

 

TERMIN REALIZACJI

Wydanie stosownego zawiadomienia nastąpi bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 30 dni od daty złożenia wniosku.

 

SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY

Zawiadomienie o nadaniu numeru porządkowego nieruchomości. Zawiadomienie można odebrać osobiście lub zostanie przesłane listem poleconym za potwierdzeniem odbioru.

 

OPŁATY

Brak.

 

TRYB ODWOŁAWCZY

Brak.

 

DODATKOWE INFORMACJE

Brak.

 

PODSTAWA PRAWNA

- ustawa z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2023 r. poz. 1752 z późn. zm.)

- rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz.U. poz. 1368)

- ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2023 r. poz. 2111)

- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.)