Miłosław, 19 listopada 2018 r.
Burmistrz Gminy Miłosław ogłasza nabór na stanowisko do spraw programów pomocowych w Urzędzie Gminy Miłosław ul. Wrzesińska 19, 62-320 Miłosław 1. Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) wykształcenie wyższe, 4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5) nieposzlakowana opinia. 2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, 2) wiedza nt. źródeł finansowania i zasad ubiegania się o fundusze zewnętrzne, 3) umiejętność obsługi komputera i aplikacji biurowych, 4) komunikatywność oraz dobra organizacja pracy, 5) dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w jednostkach administracji samorządowej oraz praktyka w zakresie przygotowywania wniosków aplikacyjnych. 3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1) monitorowanie informacji w zakresie istniejących źródeł finansowania z funduszy Unii Europejskiej, programów rządowych i innych środkóworaz przygotowywanie propozycji dotyczących zadań Gminy kwalifikujących się do wsparcia w ramach ww. funduszy, 2) przygotowywanie w formie elektronicznej i papierowej wniosków aplikacyjnych o dotacje z funduszy UE oraz innych źródeł zewnętrznych, 3) przygotowywanie wniosków beneficjenta o płatność, sporządzanie sprawozdań oraz monitorowanie i ocena realizowanych projektów, 4) prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem planów i strategii niezbędnych dla pozyskiwania funduszy unijnych, 5) informowanie gminnych jednostek organizacyjnych o możliwościach pozyskania środków na zadania realizowane w ramach ich działalności, 6) przygotowywanie wniosków o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/krzewów z terenu nieruchomości stanowiących własność gminy, a także protokołów złomu, wywrotów oraz nasadzeń, 7) organizowanie i udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej ds. składników majątkowych Gminy (spis z natury), 8) obsługa programu komputerowego WIP (SYSTEM WINDYKACJI OPŁAT I PODATKÓW) w zakresie opłat za: zajęcie pasa drogowego, zatrzymania na przystankach, sprzedaż drewna, 9) obsługa programu komputerowego FAKTURA, 10) prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z realizacją zadań na zajmowanym stanowisku. 4. Warunki pracy na stanowisku: 1) zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w pełnym wymiarze czasu pracy, 2) praca w pozycji siedzącej przy monitorze ekranowym, obsługa urządzeń technicznych (komputer, kserokopiarka, skaner), 3) pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony, z możliwością zatrudnienia w przyszłości na podstawie umowy na czas nieokreślony. 5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych W październiku 2018 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Miłosław wynosił ponad 6 %. 6. Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny, 2) krótki życiorys (CV) - z uwzględnieniem przebiegu nauki i kariery zawodowej, 3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 4) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (dyplom ukończenia studiów), 5) oświadczenia: - o obywatelstwie polskim, o zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, - o tym, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz o zapoznaniu z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych, 6) inne (dodatkowe) dokumenty dotyczące posiadanych kwalifikacji i umiejętności. Klauzula informacyjna oraz wzory oświadczeń wymienionych w pkt 5 i kwestionariusz osobowy wymieniony w pkt 3 stanowią załączniki do ogłoszenia. 7. Termin i miejsce składania dokumentów Wymagane dokumenty aplikacyjne, opatrzone własnoręcznym podpisem, można składać osobiście w Sekretariacie Urzędu (budynek A, I piętro, pokój nr 24) lub przesłać na adres: Urząd Gminy, ul. Wrzesińska 19, 62-320 Miłosław z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. programów pomocowych” w terminie do dnia 30 listopada 2018 r. (do godz. 15.30). Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. 8. Informacje uzupełniające Nabór przeprowadza się w 3 etapach: 1) analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, 2) pisemny test sprawdzający wiedzę z dziedzin określonych w pkt 2.1, 3) rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami, którzy uzyskają najlepsze wyniki z testu. W trakcie rozmowy przewidziana jest weryfikacja wiedzy i umiejętności określonych w pkt 2.2 i 2.3. Drugi i trzeci etap naboru odbędzie się dnia 6 grudnia 2018 r. Test pisemny rozpocznie się o godz. 9.00 (miejsce - sala narad Urzędu Gminy), a po ustaleniu jego wyników zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne. Informacja o wyniku naboruzostanie umieszczona na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Miłosław oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej /www.miloslaw.bip.net.pl/ w terminie do 12 grudnia 2018 r. Warunkiem przyjęcia do pracy będzie brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania ww. stanowiska. (-) mgr Zbigniew Skikiewicz