UBIEGANIE SIĘ O WYKONANIE PRZEZ GMINĘ PRAC REMONTOWYCH W LOKALU WCHODZĄCYM W SKŁAD MIESZKANIOWEGO ZASOBU GMINY MIŁOSŁAW
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY Urząd Gminy Miłosław, ul. Wrzesińska 19; Referat Infrastruktury, Ochrony Środowiska, Rolnictwai Leśnictwa, pokój 13 w budynku B Urzędu, tel. 61 438 37 50 e mail: pzaworski@miloslaw.info.pl Godziny otwarcia: - poniedziałki 8.00-16.00 - od wtorku do piątku 7.00-15.00 WYMAGANE DOKUMENTY - Wniosek sporządzony samodzielnie przez lokatora ubiegającego się o wykonanie remontu (np. wymianę okien, wymianę drzwi, wymianę podłóg, wymianę instalacji elektrycznej itp.). MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW Informacja Urzędu Gminy (parter budynku A) TERMIN REALIZACJI W terminie 30 dni wnioskodawca otrzymuje odpowiedź na pismo. SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY Pracownik urzędu gminy dokonuje oceny stanu technicznego budynku i wydaje opinię o zakwalifikowaniu elementu do wymiany lub remontu. Na tej podstawie Burmistrz Gminy Miłosław podejmuje decyzję o wykonaniu niezbędnych prac na koszt gminy lub pozostawia to w gestii wnioskodawcy. Lokator, który wykona remont lub modernizację lokalu na swój koszt, może ubiegać się o zwrot kosztów poprzez zwolnienie z czynszu z tytułu wykonanego remontu. OPŁATY Brak. TRYB ODWOŁAWCZY Brak. DODATKOWE INFORMACJE Remonty realizowane są w oparciu o posiadane środki zabezpieczone na ten cel w budżecie gminy na dany rok budżetowy. PODSTAWA PRAWNA - ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.) - ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2019 r. poz. 869 z późn. zm.) - ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 611)