Miłosław, 1 sierpnia 2019 r.
Burmistrz Gminy Miłosław ogłasza nabór na stanowisko kierownika Referatu organizacyjnego, kadr i edukacji w Urzędzie Gminy Miłosław ul. Wrzesińska 19, 62-320 Miłosław 1. Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) wykształcenie wyższe, 4) co najmniej 4-letni staż pracy 5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6) nieposzlakowana opinia. 2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa oświatowego, Karty Nauczyciela, a także podstawowych zagadnień z zakresu systemu informacji oświatowej, finansowania zadań oświatowych, finansów publicznych i Prawa zamówień publicznych 2) umiejętność obsługi komputera i aplikacji biurowych, 3) komunikatywność oraz dobra organizacja pracy, 4) dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym urzędniczym w jednostkach administracji samorządowej. 3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1) Kierowanie pracą Referatu organizacyjnego, kadr i edukacji, 2) Koordynowanie pracy podległych pracowników, w tym pracowników administracyjnych i pracowników obsługi, a także podejmowanie działań na rzecz usprawniania organizacji, metod i form pracy referatu, 3) Opracowywanie wniosków i współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy i innymi instytucjami w zakresie organizacji stażu, robót publicznych i innych form aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych, 4) Zapewnianie wykonywania zobowiązań wynikających z umów o praktykę absolwencką oraz umów i porozumień dotyczących praktyk zawodowych, 5) Koordynowanie prac związanych z przygotowywaniem projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Burmistrza oraz referowanie spraw na sesjach Rady i posiedzeniach komisji, 6) Nadzór nad prowadzeniem postępowań i przygotowywaniem decyzji administracyjnych z zakresu działania referatu, 7) Współdziałanie ze skarbnikiem gminy w zakresie opracowywania planu i wykonywania budżetu oraz nadzór nad realizacją wydatków, opisywanie i sprawdzanie pod względem merytorycznym faktur dokumentujących wydatki w zakresie zadań referatu, 8) Kontrolowanie przestrzegania dyscypliny pracy, terminowości i sprawności załatwiania spraw przez podległych pracowników. 4. Warunki pracy na stanowisku: 1) zatrudnienie na stanowisku kierowniczym urzędniczym w pełnym wymiarze czasu pracy, 2) praca biurowa w siedzibie Urzędu, 3) praca w pozycji siedzącej przy monitorze ekranowym, obsługa urządzeń technicznych (komputer, kserokopiarka), 4) pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony, z możliwością zatrudnienia w przyszłości na podstawie umowy na czas nieokreślony. 5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych W lipcu 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Miłosław wynosił ponad 6 %. 6. Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny, 2) krótki życiorys (CV) - z uwzględnieniem przebiegu nauki i kariery zawodowej, 3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 4) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (dyplom ukończenia studiów), 5) oświadczenia: - o obywatelstwie polskim, o zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, - o tym, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz o zapoznaniu z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych, 6) inne (dodatkowe) dokumenty dotyczące posiadanych kwalifikacji i umiejętności. Klauzula informacyjna oraz wzory oświadczeń wymienionych w pkt 5 i kwestionariusz osobowy wymieniony w pkt 3 stanowią załączniki do ogłoszenia. 7. Termin i miejsce składania dokumentów Wymagane dokumenty aplikacyjne, opatrzone własnoręcznym podpisem, można składać osobiście w Sekretariacie Urzędu (budynek A, I piętro) lub przesłać na adres: Urząd Gminy, ul. Wrzesińska 19, 62-320 Miłosław z dopiskiem: „Nabór na stanowisko kierownika Referatu organizacyjnego, kadr i edukacji” w terminie do dnia 12 sierpnia 2019 r. (do godz. 16.00). Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. 8. Informacje uzupełniające Nabór przeprowadza się w 2 etapach: 1) analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, 2) rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami, którzy spełniają wymagania formalne. O miejscu i terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną. W tym celu niezbędne jest podanie przez kandydatów numeru telefonu i/lub adresu e-mail. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Miłosław oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej /www.miloslaw.bip.net.pl/ w terminie do 30 sierpnia 2019 r. Warunkiem przyjęcia do pracy będzie brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania ww. stanowiska. BURMISTRZ (-) Hubert Gruszczyński