MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Miłosław, ul. Wrzesińska 19, Urząd Gminy Miłosław, Referat Organizacyjny, Kadr i Edukacji -pokój 31/1 w budynku A Urzędu, tel. 61 438 37 55
e-mail: ehut@miloslaw.info.pl
Godziny otwarcia:
- poniedziałek 8.00-16.00
- od wtorku do piątku 7.00-15.00
WYMAGANE DOKUMENTY
- Wniosek o przyznanie zasiłku szkolnego – druk dostępny w Urzędzie Gminy Miłosław pokój 31/1 w budynku A lub na stronie internetowej
Załączniki:
- Dokumenty potwierdzające trudną sytuację materialną wynikającą ze zdarzenia losowego
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
Informacja Urzędu Gminy (parter budynku A) lub pokój nr 31/1 w budynku A
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wydanie decyzji w terminie 30 dni od daty złożenia wniosku. W przypadku przedłużenia tego terminu wnioskodawca zostanie poinformowany pisemnie o nowym terminie załatwienia sprawy.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wydawana jest decyzja administracyjna o przyznaniu lub odmowie przyznania zasiłku szkolnego.
OPŁATY
Nie pobiera się.
TRYB ODWOŁAWCZY
Od decyzji można odwołać się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu za pośrednictwem Burmistrza Gminy Miłosław, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
DODATKOWE INFORMACJE
Zasiłek szkolny przysługuje uczniowi znajdującemu się przejściowo w trudnej sytuacji materialnej z powodu zdarzenia losowego.
O zasiłek można ubiegać się w terminie nie dłuższym niż 2 miesiące od wystąpienia zdarzenia uzasadniającego przyznanie tego zasiłku.
PODSTAWA PRAWNA
- u stawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2020 r. poz. 1327 z późn. zm.)
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.)
- uchwała Nr XII/134/05 Rady Miejskiej w Miłosławiu z dnia 22 marca 2005 r. w sprawie regulaminu udzielenia pomocy materialnej dla uczniów, zmieniona uchwałami Rady Miejskiej w Miłosławiu Nr I/3/06 z dnia 27 listopada 2006 r., Nr XXV/124/12 z dnia 6 listopada 2012 r., Nr XII/52/15 z dnia 28 września 2015 r. oraz Nr XLVIII/292/18 z dnia 20 września 2018 r.