Miłosław, 9 sierpnia 2019 r.
Burmistrz Gminy Miłosław ogłasza nabór na stanowisko kierownika Zakładu Gospodarki Komunalnej w Miłosławiu ul. Mostowa 18, 62-320 Miłosław 1. Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) wykształcenie wyższe, 4) co najmniej 5-letni staż pracy 5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6) nieposzlakowana opinia. 2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów ustaw: o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, o gospodarce komunalnej, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, a także zagadnień z zakresu finansów publicznych i Prawa zamówień publicznych, 2) znajomość zasad planowania i realizowania inwestycji, 3) umiejętność obsługi komputera i aplikacji biurowych, 4) prawo jazdy kat. B, 5) komunikatywność oraz dobra organizacja pracy, 6) dodatkowym atutem będzie doświadczenie w zakresie szeroko pojętej działalności komunalnej, nadzoru inwestycji gminnych oraz zarządzania zespołem ludzi, 7) posiadanie innych uprawnień i kwalifikacji mogących być uznane za przydatne na aplikowanym stanowisku. 3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1) nadzór nad statutową działalnością Zakładu Gospodarki Komunalnej, 2) wyznaczanie kierunków działania i rozwoju Zakładu, 3) wykonywanie zadań z zakresu prawa pracy w stosunku do pracowników Zakładu, w tym organizowanie, kierowanie, kontrola i ocena pracowników oraz zapewnienie przestrzegania w Zakładzie prawa, porządku i dyscypliny pracy, 4) nadzór nad wykonywaniem przez skazanych pracy społecznie użytecznej orzeczonej w zamian grzywny, 5) opracowywania projektu rocznego planu finansowego oraz nadzór nad realizacją planu i sporządzanie sprawozdań z jego wykonania, 6) sporządzanie informacji i sprawozdań dotyczących działalności statutowej Zakładu i realizowanych zadań inwestycyjnych, 7) efektywne gospodarowanie powierzonym mieniem i środkami finansowymi oraz dbanie o zabezpieczenie majątku Zakładu przed uszkodzeniem, zniszczeniem lub utratą, 8) wydawanie warunków technicznych i uzgodnień projektowych, 9) prowadzenie ewidencji gospodarki odpadami, 10) prowadzenie technologii uzdatniania wody i oczyszczania ścieków, 11) nadzór nad eksploatacją sieci i obiektów wodociągowo-kanalizacyjnych, 12) nadzór nad postępowaniami przetargowymi, procedurami i instrukcjami z obszaru działalności Zakładu. 4. Warunki pracy na stanowisku: 1) zatrudnienie na stanowisku kierowniczym urzędniczym w pełnym wymiarze czasu pracy, 2) praca biurowa w siedzibie Zakładu, wymagająca również służbowych wyjazdów w teren, 3) pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta jest na czas określony, z możliwością zatrudnienia w przyszłości na podstawie umowy na czas nieokreślony. 5. Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny, 2) krótki życiorys (CV) - z uwzględnieniem przebiegu nauki i kariery zawodowej, 3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 4) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (dyplom ukończenia studiów), 5) oświadczenia: - o obywatelstwie polskim, o zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, - o tym, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz o zapoznaniu z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych, 6) inne (dodatkowe) dokumenty dotyczące posiadanych kwalifikacji i umiejętności. Klauzula informacyjna oraz wzory oświadczeń wymienionych w pkt 5 i kwestionariusz osobowy wymieniony w pkt 3 stanowią załączniki do ogłoszenia. 6. Termin i miejsce składania dokumentów Wymagane dokumenty aplikacyjne, opatrzone własnoręcznym podpisem, można składać osobiście w Sekretariacie Urzędu (budynek A, I piętro) lub przesłać na adres: Urząd Gminy, ul. Wrzesińska 19, 62-320 Miłosław z dopiskiem: „Nabór na stanowisko kierownika Zakładu Gospodarki Komunalnej w Miłosławiu” w terminie do dnia 20 sierpnia 2019 r. (do godz. 15.00). Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. 7. Informacje uzupełniające Nabór przeprowadza się w 2 etapach: 1) analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, 2) rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami, którzy spełniają wymagania formalne. O miejscu i terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną. W tym celu niezbędne jest podanie przez kandydatów numeru telefonu i/lub adresu e-mail. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Miłosław oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej /www.miloslaw.bip.net.pl/ w terminie do 30 sierpnia 2019 r. Warunkiem przyjęcia do pracy będzie brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania ww. stanowiska. BURMISTRZ (-) Hubert Gruszczyński