Nr IŚR.7335-9/10
O B W I E S Z C Z E N I E O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA W SPRAWIE WYDANIA DECYZJI O USTALENIU LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 ze zmianami), zgodnie z art. 61 ust. 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r., Nr 98 poz. 1071 ze zmianami), Burmistrz Gminy Miłosław zawiadamia o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, pod nazwą: „budowa wiejskiej Remizy OSP” na dz. ozn. numerem ewidencyjnym – 92/4 położonej w Mikuszewie W związku z powyższym zainteresowane osoby mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie, składać wnioski i zastrzeżenia w Urzędzie Gminy Miłosław – Referat Infrastruktury, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa w Miłosławiu przy ul. Wrzesińskiej 19 – pokój nr 11B w godzinach 7:30 – 15:00. Ogłoszono: - tablica ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Miłosław, - tablica ogłoszeń sołectwo Mikuszewo, - strona internetowa, - a/a, BURMISTRZ GMINY MIŁOSŁAW (-) mgr Zbigniew Skikiewicz