SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY Urząd Gminy Miłosław, ul. Wrzesińska 19; Referat Infrastruktury, Ochrony Środowiska, Rolnictwai Leśnictwa, pokój 11 w budynku B Urzędu, tel. 61 438 37 32 Godziny otwarcia: - poniedziałki 8.00-16.00 - od wtorku do piątku 7.00-15.00 WYMAGANE DOKUMENTY - wniosek o sprzedaż nieruchomości – druk dostępny w Referacie Infrastruktury, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa lub na stronie internetowej Urzędu Załączniki: - kserokopia mapki nieruchomości. MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW Informacja Urzędu Gminy (parter budynku A) TERMIN REALIZACJI Sprawy z zakresu sprzedaży nieruchomości mają charakter cywilnoprawny. Obowiązujące przepisy nie przewidują wiążących terminów załatwienia wniosku. SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY Do sprzedaży dochodzi w drodze umowy w formie aktu notarialnego. OPŁATY Brak. TRYB ODWOŁAWCZY Brak. DODATKOWE INFORMACJE Przy sprzedaży nieruchomości każdorazowo wydawane jest zarządzenie Burmistrza Gminy Miłosław o przeznaczeniu nieruchomości do sprzedaży. PODSTAWA PRAWNA - ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1899 z późn. zm.)