UZYSKANIE NUMERU PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY Urząd Gminy Miłosław, ul. Wrzesińska 19; Referat Infrastruktury, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, pokój 13 w budynku B Urzędu Gminy, tel. 61 438 37 50 Godziny otwarcia: - poniedziałki 8.00 - 16.00 - od wtorku do piątku 7.00 - 15.00 WYMAGANE DOKUMENTY - wniosek - druk dostępny w Referacie Infrastruktury, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, pokój 13 w budynku B Urzędu lub na stronie internetowej Urzędu MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW Informacja Urzędu Gminy (parter budynku A) TERMIN REALIZACJI Wydanie stosownego zawiadomienia nastąpi bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 30 dni od daty złożenia wniosku. SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY Zawiadomienie o nadaniu numeru porządkowego nieruchomości. Zawiadomienie można odebrać osobiście lub zostanie przesłane listem poleconym za potwierdzeniem odbioru. OPŁATY Brak. TRYB ODWOŁAWCZY Brak. DODATKOWE INFORMACJE Brak. PODSTAWA PRAWNA - ustawa z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2023 r. poz. 1752 z późn. zm.) - rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz.U. poz. 1368) - ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2023 r. poz. 2111) - ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.)