Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej z działalności Rady Miejskiej w Miłosławiu w okresie międzysesyjnym tj. od 13.08 do 21.08.2012 roku
Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej
z działalności Rady Miejskiej w Miłosławiu w okresie międzysesyjnym
tj. od 13 sierpnia 21 sierpnia 2012 roku
21 sierpnia 2012 r. wspólne posiedzenie Komisji
Radni spotkali się przed sesją w celu poznania przyczyn zwołania sesji oraz zaopiniowania materiałów na sesję.
Do Biura Rady wpłynęły następujące pisma:
14 sierpnia 2012 r. wniosek Rady Sołeckiej w Kozubcu o postawienie świetlicy wiejskiej w Kozubcu, którą sołectwo proponuje zaadaptować w budynku mieszkalnym przeznaczonym na sprzedaż.
16 sierpnia 2012 r. wpłynęło pismo Nr WA - 0903/113/3/2012 Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu zawiadamiające o wszczęciu postępowania w odniesieniu do uchwały Nr XXII/117/12 Rady Miejskiej w Miłosławiu z dnia 13 sierpnia 2012 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na sfinansowanie deficytu z powodu naruszenia przepisów ustawy o finansach publicznych oraz niezgodności z uchwałą budżetową.
17 sierpnia 2012 r. wpłynął wniosek Burmistrza Gminy Miłosław o zwołanie sesji w trybie nadzwyczajnym.
20 sierpnia 2012 r. wpłynęło Zarządzenie Nr 22/2012 Burmistrza Gminy Miłosław z dnia 14 sierpnia 2012 roku w sprawie przedstawienia informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy wraz z informacją o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej oraz o przebiegu wykonania planów finansowych gminnych instytucji kultury za pierwsze półrocze 2012 roku.
Przewodniczący Rady Miejskiej
(-) inż. Jarosław Sobczak
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Paweł Mazurkiewicz |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Paweł Mazurkiewicz |
Data wprowadzenia: | 2012-08-23 06:02:59 |
Opublikował: | Biuro Rady |
Data publikacji: | 2012-08-23 06:03:09 |
Ostatnia zmiana: | 2013-10-11 12:34:06 |
Ilość wyświetleń: | 867 |