Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Miłosław

Kolorowy pasek

Organizacja i funkcjonowanie

Podstawowym aktem określającym organizację i zasady funkcjonowania Urzędu Gminy Miłosław jest jego Regulamin Organizacyjny. Obecnie obowiązujący Regulamin został nadany zarządzeniem nr 24/2013 Burmistrza Gminy Miłosław z dnia 17 lipca 2013 r. i wszedł w życie z dniem 1 sierpnia 2013 r. W latach 2016-2019 do treści Regulaminu wprowadzano zmiany.
Urzędem kieruje Burmistrz przy pomocy Sekretarza, Skarbnika i Zastępcy Skarbnika, poprzez wydawanie zarządzeń, komunikatów (obwieszczeń) oraz poleceń służbowych. Bezpośrednio pracą poszczególnych referatów kierują ich kierownicy. W skład Urzędu wchodzi 5 referatów:
1) Referat organizacyjny, kadr i edukacji,
2) Referat spraw obywatelskich, w którego ramach funkcjonuje Urząd Stanu Cywilnego,
3) Referat finansowo-budżetowy,
4) Referat infrastruktury, ochrony środowiska, rolnictwa i leśnictwa, w skład którego wchodzi zespół gospodarczy,

5) Referat rozwoju, kultury, sportu i promocji.

Organizację i porządek w procesie pracy oraz związane z tym prawa i obowiązki Urzędu Gminy (jako pracodawcy) i jego pracowników określa Regulamin pracy ustalony zarządzeniem wewnętrznym Burmistrza dnia 28 grudnia 2010 r. W Urzędzie Gminy obowiązuje następujący czas pracy: w poniedziałki - od 8.00 do 16.00, od wtorku do piątku - od 7.00 do 15.00. Urząd Gminy jako zakład pracy posiada także Regulamin zakładowego funduszu świadczeń socjalnych oraz Regulamin wynagradzania.

W zakresie postępowania z dokumentacją w Urzędzie Gminy stosowana jest Instrukcja kancelaryjna określona rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67).

W zakresie rachunkowości w Urzędzie Gminy Miłosław obowiązują zarządzenia Burmistrza Gminy Miłosław: nr 1/2019 z dnia 2 stycznia 2019 r. w sprawie wprowadzenia zasad (polityki) rachunkowości oraz nr 3/2019 z dnia 2 stycznia 2019 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji obiegu i kontroli dowodów finansowo-księgowych. Ponadto w Urzędzie stosowany jest Regulamin udzielania zamówień publicznych, o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych,  wprowadzony zarządzeniem nr 77/2017 Burmistrza Gminy Miłosław z dnia 29 grudnia 2017 r.

Zasady ochrony przeciwpożarowej w obiekcie Urzędu Gminy reguluje Instrukcja bezpieczeństwa pożarowego wprowadzona zarządzeniem Nr 13/04 Burmistrza Gminy Miłosław z dnia 21 maja 2004 r.

Metadane

Źródło informacji:Paweł Mazurkiewicz
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Paweł Mazurkiewicz
Data wprowadzenia:2010-11-03 04:50:18
Opublikował:Paweł Mazurkiewicz
Data publikacji:2010-11-03 04:58:42
Ostatnia zmiana:2019-11-27 07:47:07
Ilość wyświetleń:4377
Gmina Miłosław
ul. Wrzesińska 19, 62-320 Miłosław

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij