Nr IŚR.7335-9/10

 

 

 

 

O B W I E S Z C Z E N I E

O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA W SPRAWIE WYDANIA DECYZJI

O USTALENIU LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO

 

 

                        Na   podstawie art.   53 ust. 1   ustawy   z dnia 27 marca 2003 r.  o  planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 ze zmianami), zgodnie z art. 61 ust. 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r., Nr 98 poz. 1071 ze zmianami), Burmistrz Gminy Miłosław

 

zawiadamia o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji

 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, pod nazwą:

 

„budowa wiejskiej Remizy OSP”

na dz. ozn. numerem ewidencyjnym – 92/4 położonej w Mikuszewie

 

 

            W związku z powyższym zainteresowane osoby mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie, składać wnioski i zastrzeżenia w Urzędzie Gminy Miłosław – Referat Infrastruktury, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa w Miłosławiu przy ul. Wrzesińskiej 19      pokój  nr 11B  w  godzinach 7:30 – 15:00.

 

Ogłoszono:

- tablica ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Miłosław,

- tablica ogłoszeń sołectwo Mikuszewo,

- strona internetowa,

- a/a,

 

 

                                                                                                        BURMISTRZ GMINY MIŁOSŁAW

                                                                                                                (-) mgr Zbigniew Skikiewicz