SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI

 

 

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY

Urząd Gminy Miłosław, ul. Wrzesińska 19; Referat Infrastruktury, Ochrony Środowiska, Rolnictwai Leśnictwa, pokój 11 w budynku B Urzędu, tel. 61 438 37 32

 

Godziny otwarcia:

-     poniedziałki 8.00-16.00

-     od wtorku do piątku 7.00-15.00

 

WYMAGANE DOKUMENTY

-     wniosek o sprzedaż nieruchomości – druk dostępny w Referacie Infrastruktury, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa lub na stronie internetowej Urzędu

 

Załączniki:

-     kserokopia mapki nieruchomości.

 

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW

Informacja Urzędu Gminy (parter budynku A)

 

TERMIN REALIZACJI

Sprawy z zakresu sprzedaży nieruchomości mają charakter cywilnoprawny. Obowiązujące przepisy nie przewidują wiążących terminów załatwienia wniosku.

 

SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY

Do sprzedaży dochodzi w drodze umowy w formie aktu notarialnego.

 

OPŁATY

Brak.

 

TRYB ODWOŁAWCZY

Brak.

 

DODATKOWE INFORMACJE

Przy sprzedaży nieruchomości każdorazowo wydawane jest zarządzenie Burmistrza Gminy Miłosław o przeznaczeniu nieruchomości do sprzedaży.

 

PODSTAWA PRAWNA

-     ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1899 z późn. zm.)